Teorikurset leveres av:

Logg inn

Brukernavn
Passord:

Husk meg?

Ny bruker? Glemt passord?

Smart, men ikke så smart?

Siste innlegg 12. august 2009 av Henning. 1 svar.
  • 12. august 2009 Svar

Smart, men ikke så smart?

Hvorfor har ikke alle kjøreskoler dette som et integrert program? Det hadde gjort det enkelt for de som tar lappen, å få tatt denne. De hadde spart penger, kjøreskolene hadde fått bedre rykte på seg. Og alle er fornøyde. 

Ser bakdelen deres, hor fjern jeg synes den virker; dere skal ha noe særegent, noe dere kan være stolte av for dere selv. Forstår dette. Men er det nok? Er det ikke viktigere at alle blir fornøyde. Tenker ikke alle denne tanken når routeren, pcen, og alt man er avhengig av i hverdagen "klikker"? Jeg har ro i sjelen. Alle har ikke det. Jeg vil ha forandring, alle vil ikke det. Hvorfor ikke? Jeg skjønner ikke hvorfor, men slik må det da også være?

NOK. 

Mvh Sondre

• 12. august 2009 Svar

• Henning
    • Topp 10 bidragsytere
    • Medlem siden:
      23.02.2009
    • Antall innlegg:
      896

Sv:Smart, men ikke så smart?

Anonymous:
    Hvorfor har ikke alle kjøreskoler dette som et integrert program? Det hadde gjort det enkelt for de som tar lappen, å få tatt denne. De hadde spart penger, kjøreskolene hadde fått bedre rykte på seg. Og alle er fornøyde.

Vi i Nettlappen hadde gjerne sett at alle kjøreskolene hadde inkludert teorikurset i sin opplæring, og en del har allerede gjort det. Dessverre er det ikke opp til oss, men hver enkelt kjøreskole å bestemme dette.

Ser ikke helt hva du mener i siste del av innlegget, men vi er altså ikke i mot at kjøreskolene benytter Nettlappens teorikurs i sin kjøreopplæring.

Lagret under:,
Side 1 av 1 (2 poster) | RSS
© Copyright 2010, Nettlappen AS, Torridalsveien 21A, 4631 Kristiansand, Org.Nr.: 992528656 - Utviklet av Deepmind AS